ראשי גוש הימין הודיעו כי יתנגדו לכל חוק של הקואליציה

אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on ראשי גוש הימין הודיעו כי יתנגדו לכל חוק של הקואליציה

ראשי גוש הימין מסרו לפני זמן קצר הצהרה בכנסת בה חידדו את התנגדותם לממשלה | ראשי המחנה הלאומי החליטו: התנגדות גורפת לכל חוק של הקואליציה במטרה להפיל אותה מיד

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו פתח את הצהרת ראשי גוש הימין ואמר: "מאז הקמת ממשלה ההונאה והסחיטה של בנט ולפיד, אזרחי ישראל משלמים יותר. האזרחים משלמים יותר מיסים, והם משלמים הרבה יותר על כל דבר. בתוך פחות משנה, מחירי הדלק זינקו ב-25%".

"הזינוק מתלווה לעליית מחירים חדה בכל התחומים: מחירי המזון עולים, הפירות והירקות עולים, הלחם עולה, המשכנאות עולות. הממשלה לא עושה דבר כדי לטפל בעליית המחירים והיא לא עושה דבר לטפל במשבר המזון שיפקוד גם את מדינת ישראל. ויש להם תמיד תירוץ בשלוף: ״יש משבר עולמי״. משברים תמיד היו ותמיד יהיו, אבל זה לא תירוץ לאוזלת יד – אלא ההפך – זה מחייב פעולה עוד יותר נמרצת כדי להוציא את ישראל מהמשבר, כמו שאנחנו עשינו".

"במקום להילחם כדי להוריד מחירים ולהוריד מיסים, ממשלת החולשה והסחיטה עסוקה אך ורק בהישרדות שלה. בכל שבוע הם מעבירים מיליארדים לסחטנים פוליטיים, לתומכי טרור ולשונאי ישראל. אזרחי ישראל נאלצים לשלם מיסים גבוהים, כדי שהממשלה תשלם את מס עבאס, מס טיבי, מס זועבי. ולמי לא נשאר? לאזרחי ישראל לא נשאר" אמר נתניהו.

יו״ר תנועת ש״ס אריה דרעי בהצהרה: ״אנחנו לא ניהיה אלו שנספק החייאה מלאכותית לממשלה המסוכנת הזאת, נעשה הכל להחליף אותם. הממשלה הנוכחית מסוכנת, לעם ישראל ולמדינת ישראל. היא מסוכנת מבחינה ביטחונית וכלכלית. ארגון הטרור חמאס חפץ בהמשך קיום שלטון הממשלה הנוכחית אשר עסוקה אך ורק בהישרדות פוליטית, אין לה שום חיבור וחשיבה בשום נושא לטובת אזרחי ישראל".

"הממשלה הרעה הזאת, חייבת ליפול כל רגע, ויפה שעה אחת קודם. לנו יש אחריות לאזרחי ישראל, אסור לנו לתמוך בממשלה בשום חוק, גם בחוק החשוב ביותר" קבע דרעי והוסיף: "לא הגיוני שממשלה אשר לא מסוגלת להעביר חוקים יחד עם חבריה מרע״מ ועם עזרה מבחוץ של הרשימה המשותפת, תבוא אלינו כדי שאנחנו נספק לה החייאה מלאכותית. לא נסכן את ביטחון המדינה".

"כל חוק כביכול טוב, שנסייע להם להעביר, ייתן להם את הכח להעביר חוקים רעים ומסוכנים למדינת ישראל. את כל החוקים הטובים נעביר בעזרת השם, שנחזור לשלטון. טובת עם ישראל ומדינת ישראל זו ממשלה חלופית מיידית. יש בכנסת הזאת מספיק חברי כנסת בכדי להקים ממשלה מיידית בראשות בנימין נתניהו, זה היעד שלנו ולשם אנחנו חותרים" סיים דרעי את דבריו.

יו״ר הציונות הדתית, ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ אמר בהצהרה: "זו לא ממשלת בנט- עבאס, זו ממשלת בנטיבי. בממשלת בנטיבי, אם טיבי לא מרוצה- אין חקיקה, אין בטחון. ערביי ישראל מרימים ראש כי הם יודעים שהם פרחים מוגנים. הם יודעים שאם הממשלה תילחם בהם היא למעשה מסיימת את חייה הפוליטיים".

סמוטריץ' תקף את לפיד ואמר: "שר החוץ של ממשלת בנטיבי כמו שאר חבריו לממשלה הוא אופורטיניסט שאין שום קשר בינו לבין ציונות. מבחינתו 70 אלף יהודים שבאים לרקוד עם דגל ישראל ברחובות ירושלים באים להתסיס".

"ממשלת בנטיבי מונשמת מלאכותית על ידי ערבים שרוצים בהשמדת המדינה היהודית ולכן הם לא יכולים להעביר בכוחות עצמם את חוק האזרחות וזקוקים לאצבעות האופוזציה, היא מונשמת על ידי ערבים ששונאים את החיילים שלנו ולכן הם לא יכולים להעביר את חוק ממדים ללימודים וזקוקים לאצבעות האופוזיציה. הם נשענים על ערבים ששונאים התיישבות וציונות ולכן עכשיו הם דורשים מאיתנו להציל אותם בשביל החיים הנורמליים ביהודה ושומרון".

• קואליציה ציונות לא נזקקת לאצבעות האופוזיציה כדי להעביר חוקים ציוניים. ממשלה שלא מסוגלת להעביר אף חוק ציוני היא ממשלה לא ציונית שנשענת על תומכי טרור.
ממשלה לא ציונית היא לא לגיטימית.

"האופוזציה תנהג באחריות: המעשה האחראי ביותר הוא להפיל את הממשלה. ולכן ננהג במדיניות של אפס שיתוף פעולה ומקסימום מאמץ להפלת ממשלת הבלהות והקמת ממשלה יהודית וציונית בקרוב" סיכם סמוטריץ'.

יו"ר יהדות התורה הרב משה גפני התייחס לשמועות על כך שייתכנו שיתופי פעולה של מפלגתו עם הממשלה ואמר: "מדי פעם מפיצים שמועות כאילו מתנהל ביהדות התורה מו"מ עם הממשלה הזו. זה שקר מוחלט. אל תאמינו לשקר הזה! זה חילול ה'! האחרונים שילכו אתם לקואליציה זה יהדות התורה" אמר גפני בנחרצות.



0 תגובות